Loading

اطلاعات تماس

نشانی شرکت:
#

شماره پشتیبانی:

شماره پشتیبانی:

ایمیل پشتیبانی:

    سبد خرید شما خالی میباشد

حقایقی درباره استیل ضد زنگ سینک ظرفشویی

سینک ظرفشویی آشپزخانه! وقتی این دو کلمه را می گوییم، اولین تصویری که جلوی چشمتان ظاهر می شود، انبوهی از ظروف، ماهیتابه و قابلمه های شسته نشده است که در سینک ظرفشویی قرار گرفته اند. ناخواسته، تصویری از سینک ظرفشویی از جنس استیل ضد زنگ است. شما می توانید سینک های سرامیکی، چینی، سنگ مصنوعی/گرانیت و سنگ مرمر را به راحتی و با قیمت مناسب پیدا کنید. با این حال، اکثر افراد معتقدند که خرید سینک ظرفشویی استیل ضد زنگ برای آشپزخانه ایده آل و مناسب هستند. در این مقاله می خواهیم حقایقی را درباره استیل ضد زنگ سینک ظرفشویی بازگو کنیم که در هنگام خرید کمک بسیار زیادی خواهند بود.  استیل به دلایل مهمی محبوب ترین ماده برای سینک ظرفشویی است: سینک های استیل ضد زنگ با دوام، مقاوم در برابر حرارت و لکه، مقرون به صرفه و مقاوم در برابر ترک خوردگی هستند. اگر قصد دارید یک سینک ظرفشویی از جنس استیل ضد زنگ داشته باشید، ابتدا این راهنما را بخوانید تا به همه سوالات پاسخ داده شود و اصطلاحات همراه با این سینک های جذاب را روشن کنید.

استیل ضد زنگ چیست؟ چه عواملی بر کیفیت آن تأثیر می گذارد؟

استیل ضد زنگ آلیاژی است که در شرایط عادی در برابر زنگ زدگی، رنگ آمیزی و خوردگی مقاوم است. حال، شرایط عادی خانگی که هر سینک ظرفشویی با آن روبرو است چگونه است؟ به غیر از تحمل وزن ظروف کثیف، سینک ها باید در برابر استفاده روزانه از شوینده های ظرفشویی، لمس گاه به گاه سفید کننده ها و پاک کننده های سینک ها مقاومت کنند. فولاد ضد زنگ ساده ترین آلیاژ فلزی است که حاوی نیکل و کروم است. این دو عنصر دوام و استحکام سینک را افزایش می دهند. سینک ظرفشویی ADA از آلیاژی ساخته شده است که در شرایط عادی در برابر زنگ زدگی، لک شدن و خوردگی مقاوم است. حال، شرایط عادی خانگی که هر سینک ظرفشویی با آن روبرو است چگونه است؟ جدا از تحمل وزن ظروف کثیف، سینک ها باید در برابر استفاده روزانه از شوینده های ظرفشویی، لمس گاه به گاه سفیدکننده ها و پاک کننده های سینک ها مقاومت کنند. فولاد ضد زنگ ساده ترین آلیاژ فلزی است که حاوی نیکل و کروم است. این دو عنصر دوام و استحکام سینک را افزایش می دهند. استیل ضد زنگ سینک ظرفشویی

مزایا و معایب سینک های استیل ضد زنگ

استیل ضد زنگ مانند هر نوع سینک سینک مزایا و معایب خود را دارد. مزایای فولاد ضد زنگ:
  • بادوام
  • ساده در نگهداری
  • امید به زندگی طولانی
  • مقاوم در برابر حرارت و لکه
  • مقرون به صرفه
  • تراشه یا ترک نمی خورد
  • خواص ضد باکتریایی ؛ ضدعفونی کردن آسان
  • تنوع گسترده ای از گزینه ها
  • سازگار با محیط زیست: قابل بازیافت ؛ بسیاری از آنها از مواد بازیافتی ساخته شده اند
معایب استیل ضد زنگ:
  • ممکن است خراشیدگی یا خراش ایجاد کند
  • مستعد لکه های آبی بدون مراقبت مناسب
  • گزینه های رنگ محدود
واژه شناسی برای کمک به شما در رمزگشایی سینک ظرفشویی، ما اصطلاحات متداول استیل ضد زنگ را به توضیحات ساده و شخصی تبدیل کرده ایم تا بتوانید سینک ها را مقایسه کرده و بدانید که چه چیزی دریافت می کنید.

محتوای نیکل و کروم استیل ضد زنگ

به سرعت می توانید تشخیص دهید که کدام سینک دارای چه مقدار کروم و نیکل در ترکیب فولاد است. نسبت 18: 8 نشان دهنده درصد کروم و نیکل است. به عنوان مثال، سینک ظرفشویی با برچسب 18: 8 از 18٪ کروم و 8٪ نیکل در فولاد اولیه تشکیل شده است. برخلاف تصور عموم، درصد بیشتری از کروم و نیکل نشان دهنده استحکام بیشتر سینک ظرفشویی از جنس استنلس استیل است.

گیج استیل ضد زنگ چیست؟ - ضخامت یا اندازه گیری استیل

ضخامت استیل یکی دیگر از عوامل مهم است که دوام و استحکام سینک را تعیین می کند. از نظر فنی، گیج به ضخامت استیل ضد زنگ اشاره دارد. ضخامت این ماده می تواند از 16 اینچ تا 22 اینچ باشد. هرچه عدد (گیج) کمتر باشد، ضخامت استیل ضد زنگ که برای ساخت سینک استفاده می شود بیشتر است. شکل و اندازه سینک ظرفشویی نباید روی اندازه گیری استیل تأثیر بگذارد. اگر شما روی یک مارک مناسب سرمایه گذاری می کنید، حتی یک سینک ظرفشویی 14 اینچی کوچک یا سینک آشپزخانه می تواند دارای 16 استیل ضد زنگ باشد. فولاد ضخیم تر ممکن است چند دلار اضافی برای شما هزینه داشته باشد، اما آن را بعنوان یک سرمایه گذاری بلند مدت به جای هزینه اضافی برای خانه در نظر بگیرید. سینک ظرفشویی با سنج پایین از دوام بیشتری برخوردار است و طول عمر بسیار بهتری دارد. سینک ظرفشویی نازک بیشتر مستعد خراشیدگی و آسیب است و هنگام شستن ظروف پژواک می کند. سینک های 16 یا 18 درجه از با کیفیت ترین فولاد استفاده می کنند.

درجه استیل ضد زنگ چیست؟

درجه استیل ضد زنگ درصد کروم و نیکل موجود در استیل را نشان می دهد. به عنوان مثال، ضد زنگ 18/8، حاوی 18 ch کروم و 8 nick نیکل است که نسبت عالی برای مقاومت در برابر لکه است. هرچه اعداد درجه بالاتر باشد، استیل بهتر است.

سری سینک های ضد زنگ چیست؟

مجموعه سینک ظرفشویی با درجه آن آمیخته شده است. به دنبال فولاد ضد زنگ سری 300 باشید. 304 با درجه 18/8 بیشترین استفاده را دارد. سری متداول دیگر 316 است ، همچنین با درجه جراحی یا درجه دریایی شناخته می شود، با فولاد ضد زنگ درجه 18/10. ترفند تجارت: آهن ربا را روی سینک نگه دارید. اگر بچسبد، سری 300 نیست.

شعاع سینک ظرفشویی چقدر است؟

این به زوایای داخلی سینک اشاره دارد. سینک ظرفشویی با شعاع صفر دارای زاویه 90 درجه در همه گوشه ها است تا ظاهری تیز و مدرن داشته باشد. تمیز کردن این زوایا ممکن است دشوار باشد. یک جایگزین خوب سینک ظرفشویی با شعاع کوچک (یعنی شعاع 1/2 اینچ) است که دارای دیوارهای مسطح است و جلوه ای مربع شکل می دهد ، اگرچه گوشه ها برای دسترسی راحت تر کمی منحنی تر هستند. برای توضیح، یک سینک با شعاع صفر به شکل زیر است:استیل ضد زنگ سینک ظرفشویی در حالی که سینک ظرفشویی با شعاع 1-3/4 به این شکل است: استیل ضد زنگ سینک ظرفشویی

سینک های استیل چگونه تنظیم می شوند؟

از آنجا که استیل ضد زنگ بسیار پرطرفدار است، مطمئناً خودتان هم تشخیص خواهید داد که برای آشپزخانه شما مناسب است. اگر به طور مرتب ظروف را روی هم چیده اید، از ظروف آشپزی یا ظروف بزرگ استفاده می کنید یا در مقادیر زیادی غذا می پزید، احتمالاً یک سینک ظرفشویی از جنس استیل ضدزنگ بهترین گزینه برای شماست. اگر کاسه های جداگانه را برای ظروف کثیف و آماده سازی غذا ترجیح می دهید، سینک ظرفشویی استیل ضد زنگ دو کاسه ای را امتحان کنید. حتی ممکن است یک سینک ظرفشویی سه تایی متناسب با نیازهای شما بخواهید! بسیاری از سینک های استیل ضد زنگ دارای ویژگی هایی برای سهولت آماده سازی و تمیز کردن غذا هستند. به دنبال یک سینک روی میز کار یا یک سینک تخلیه یکپارچه برای کارایی بیشتر باشید. گزینه ها عملاً نامحدود هستند.

کدام روکش برای سینک های استیل ضد زنگ موجود است؟

روکش سینک ظرفشویی تا حد زیادی ترجیح دارد. رایج ترین انتخاب ها عبارتند از:
  • روکش آینه: بسیار براق و بدون دانه قابل مشاهده که زیبا به نظر می رسد اما بیشتر مستعد خراش های قابل توجه و لکه های آب است.
  • سطوح برس دار و مات: خسته کننده تر، خراش ها را استتار می کند
  • روکش ساتن: محبوب ترین گزینه، براق اما نه خیلی براق
  • روکش بافت: آسیب را پنهان می کند، اما ممکن است تمیز کردن آن دشوار باشد
از آنجا که استیل ضد زنگ به طور طبیعی صدای تندی تولید می کند و صدای ظروف تکان دهنده و ظروف نقره ای را تقویت می کند، بسیاری از سینک های با کیفیت بالا در قسمت زیر سینک ظرفشویی مجهز به پد های ضد صدا هستند.

قیمت سینک استیل چقدر است؟

استیل ضد زنگ یکی از مقرون به صرفه ترین مواد سینک ظرفشویی است. شما می توانید سینک های فولادی ضد زنگ با کیفیت زیر 100 دلار پیدا کنید. بسته به اندازه، مارک و سایر عوامل، سینک ظرفشویی فولادی ضد زنگ می تواند چندین هزار دلار هزینه داشته باشد، اما بیشتر آنها با گزینه های متعدد برای هر بودجه قیمت مناسب دارند.

نحوه مراقبت از سینک استیل ضد زنگ

عموماً نگهداری از سینک های استیل ضد زنگ آسان است و نیازی به تمیز کننده یا تمیز کننده خاصی ندارد. با این حال، عمر سینک ظرفشویی استیل ضد زنگ شما می تواند با مراقبت مناسب (آسان!) و کمی توجه به جزئیات افزایش یابد. آن را به درستی حفظ کنید تا طول عمر آن افزایش یابد و تا زمانی که ممکن است ظاهری جدید و براق داشته باشید. استیل ضد زنگ سینک ظرفشویی
برای اینکه سینک استیل خود را در بهترین حالت نگه دارید ، این قوانین را رعایت کنید:
طول عمر سینک ظرفشویی از جنس استیل به میزان نگهداری منظم آن بستگی دارد. یک کاسه، دو کاسه و عمق سینک، طول عمر سینک شما را تغییر نمی دهد مگر اینکه بتوانید سفید کننده قوی، پاک کننده های توالت و مواد قلیایی خشن را از سطح داخلی دور نگه دارید. این فقط مربوط به تمیز و بدون لکه بودن داخل ظرف سینک ظرفشویی نیست. همچنین برای جلوگیری از انتقال و ایجاد آلودگی ، هر از گاهی باید قسمت بیرونی را پاک کنید. مراقبت و نگهداری از سینک های استیل ضد زنگ پرهزینه نیست. کاملا ساده است. در مرحله اول، سطح را با اشیاء تیز، از جمله اسکرابر، چاقو یا چنگال فولادی خراش ندهید. در مرحله دوم، به روشها و لوازم تمیز کردن توصیه شده توسط سازنده برای درخشندگی سطح استیل ضد زنگ به عنوان جدید مراجعه کنید. در بیشتر موارد، تولید کنندگان و فروشندگان دستورالعمل های نظافت مشابهی دارند. بنابراین، تعمیر و نگهداری نباید بار اضافی برای صاحب خانه باشد. هر سینک ظرفشویی قدیمی در یک خانه لکه های صابون و لکه های آب را جمع آوری می کند. اینها وقتی اتفاق می افتد که آب صابون را روی سطح استیل ضد زنگ بگذارید تا هوا خشک شود یا بعد از استفاده از سینک ظرفشویی، آب باقی مانده را پاک نکنید. تا زمانی که می توانید هر روز یکبار با استفاده از یک پارچه پنبه ای تمیز یا حوله ای بر روی ظرفشویی خود چند سال زندگی اضافی را به سینک خود تنفس کنید.

محلول های تمیز کننده طبیعی:

  • اسکراب جوش شیرین و سپس سرکه سفید را بشویید
  • نوشابه چوبی برای درخشش
  • لایه نازک روغن زیتون برای درخشندگی
  • پوست پرتقال یا لیمو (برای تمیز کردن و درخشش سطح تمیز را با پوست بمالید)
اکنون که به این اطلاعات مهم مسلح شده اید، به فروشگاه بروید و سینک ظرفشویی خود را پیدا کنید. با دانستن این که تصمیم آگاهانه ای گرفته اید، آرامش خاطر خواهید داشت.

چگونه می توان هنگام خرید سینک استیل ضد زنگ تصمیم درستی گرفت؟

در صورت شک و تردید، همیشه از سری سینک های 16 درجه، 304 استیل ضد زنگ استفاده کنید. اگر 16 گیج از بودجه شما خارج است، می توانید به 18 سنج نیز بسنده کنید. با این حال، برای ضخامت قابل قبول و دوام بالا در محدوده 20 سنج بمانید. استیل ضخیم تر معمولاً باعث حذف نویز بهتر می شود. علاوه بر این، درصد عناصر اضافه شده را برای ارزیابی پایداری سینک قبل از نصب بررسی کنید. فراموش نکنید که کیفیت لایه زیرین را بررسی کنید تا سطح سر و صدا را پایین نگه دارید و عایق حرارت آب را تامین کنید. شما باید هزینه نصب سینک ظرفشویی و شیرهای آب را هم در نظر بگیرید. ممکن است بخواهید برای تمیز کردن آسان، یک دهانه آب و یک آب گرم داغ نیز اضافه کنید. اینها همه افزودنی های ضروری هستند که هنگام خرید سینک ظرفشویی باید به آنها توجه کنید. برخی از سینک های زیر ارتفاع علاوه بر گیره ها و قلاب های معمولی که مارک ارائه می دهد، نیاز به اعمال اضافی مانند قاب های چوبی یا فولادی دارد. همیشه قبل از سرمایه گذاری در سبک خاصی از سینک، کل هزینه خرید سینک ظرفشویی، افزونه ها و هزینه نصب را محاسبه کنید.