Loading

اطلاعات تماس

نشانی شرکت:
#

شماره پشتیبانی:

شماره پشتیبانی:

ایمیل پشتیبانی:

    سبد خرید شما خالی میباشد

راهنمای خرید حوله خشک کن

جدا از لوکس بودن، حوله خشک کن برای ایجاد آرامش در حمام طراحی شده اند. اما کدام یک برای شما مناسب است؟ قبل از خرید این راهنمای تخصصی را بررسی کنید. چه کسی احساس آرامش یک حوله گرم خوب را هنگام بیرون رفتن از حمام یا دوش دوست ندارد؟ نرده‌های حوله گرم‌ کن مدرن امروزی طوری طراحی شده‌اند که در ماه‌ های سردتر زمستان احساس راحتی کنید. هنگام انتخاب و خرید حوله خشک کن ، چندین نکته وجود دارد که باید در نظر بگیرید، بنابراین چند دقیقه صرف کردن برای خواندن این راهنمای خرید حوله خشک کن می تواند مفید باشد.

نکات مهم هنگام خرید حوله خشک کن

در گذشته حوله خشک کن – یا رادیاتور حوله‌ ای – چیزی لوکس در نظر گرفته می‌شد – و معمولاً برای افراد مرفه‌ تر در نظر گرفته می‌ شد. به لطف فناوری مدرن، مواد بهتر و طراحی هوشمندتر، حوله‌ خشک کن اکنون اقلام مقرون به صرفه و ضروری هستند که می‌توانند عملکرد حیاتی گرمایش و خشک کردن را در هر سوئیت حمام در زمین ارائه دهند. بنابراین چگونه می توانید رادیاتور حوله ای مناسب برای خانه خود انتخاب کنید و چگونه باید پولی را که به سختی به دست آورده اید خرج کنید و بهترین انتخاب را داشته باشید؟

چگونه از حوله خشک کن استفاده خواهید کرد؟

قبل از اینکه دست خود را در جیب خود کنید و یک حوله خشک کن بخرید، باید مطمئن شوید که چگونه می خواهید از آن استفاده کنید. البته، مکان «معمولی» که هنگام تصویر کردن یک حوله خشک کن روی دیوار به آن فکر می‌کنید حمام است، اما اصلاً به آن فضا محدود نیستید. برای مثال، نصب رادیاتور حوله‌ ای در آشپزخانه یا اتاق ابزار غیرعادی نیست. اما، به طور کلی، هر جا که قصد نصب آن را دارید، سه راه اصلی برای استفاده از رادیاتور حوله ای در خانه و سه راه برای روشن کردن آن وجود دارد:

1. نوع سوخت حوله خشک کن

اولین چیزی که قبل از خرید باید در نظر بگیرید این است که آیا می خواهید ریل حوله را به سیستم گرمایش مرکزی وصل کنید یا به جای آن از المنت گرم کننده استفاده کنید. تفاوت اصلی بین حوله های گرمایش مرکزی و ریل های با گرمایش الکتریکی این است که می توان از ریل های با گرمایش مرکزی فقط زمانی استفاده کرد که گرمایش مرکزی روشن است که بیشتر در فصل زمستان است. بنابراین، برای گرم کردن حوله ها در ماه های تابستان، باید کل سیستم را روشن کنید و دریچه های هر رادیاتور را ببندید، به جز ریل حوله خشک کن، بنابراین می توانید از آن به صورت مجزا استفاده کنید. با عناصر الکتریکی دوگانه سوز، این محدودیت را حذف می کنیم و به شما اجازه می دهیم که حوله را در ماه های گرم تر با تغییر به گرمایش الکتریکی و گرما در ماه های زمستان با استفاده از گرمایش مرکزی خود گرم کنید. هر گزینه ای که می خواهید انتخاب کنید، باید مطمئن شوید که یک متخصص واجد شرایط آن را برای شما نصب می کند، به خصوص اگر تصمیم به المنت گرمکن الکتریکی دوگانه سوز دارید. راهنمای خرید حوله خشک کن

گرمایش مرکزی

با این روش، می توانید به سادگی میله حوله جدید خود را با یک جفت شیر رادیاتور موجود یا جدید به سیستم گرمایش مرکزی موجود خود وارد کنید. این رایج ترین روش استفاده از رادیاتور حوله ای برای گرم و خشک نگه داشتن حوله است - همچنین به این معنی است که حوله گرم شده شما مانند رادیاتور معمولی کار می کند. اگرچه مهم است که به یاد داشته باشید که به اندازه یک رادیاتور کانوکتور استاندارد، بازده گرمایی تولید نمی کند.

حوله خشک کن الکتریکی

رادیاتور حوله ای برقی معمولاً برای آپارتمان ها یا ساختمان های بلند - جایی که فشار مورد نیاز برای گرمایش مرکزی ممکن است دشوار باشد - یا در مکان هایی که اصلاً گاز یا گرمایش مرکزی وجود ندارد مناسب است. راه اندازی و نصب بسیار آسان (توسط یک برقکار ماهر)، یک رادیاتور حوله ای فقط با گرمایش الکتریکی می تواند راهی مقرون به صرفه برای گرم و خشک نگه داشتن حوله های شما باشد. با این حال، برای بهره مندی از حوله خشک کن برقی، لازم نیست حتما در یک آپارتمان زندگی کنید. انتخاب یک مدل برقی به جای لوله کشی می تواند مقرون به صرفه تر باشد زیرا نیازی به گسترش سیستم لوله کشی خود ندارید.

حوله خشک کن دوگانه سوز

روشی که به طور فزاینده ای محبوب برای مردم است تا بهترین استفاده را ببرند - گرمایش الکتریکی و مرکزی - یک ریل حوله با گرم کننده دوگانه سوز به سیستم گرمایش مرکزی شما تعبیه شده و یک عنصر گرمایش الکتریکی نیز دارد. این دستگاه با جدا کردن دستگاه از گرمایش مرکزی شما، با استفاده از اتصالات T-Piece، به آن اجازه می دهد مستقل از سیستم گرمایش استاندارد شما استفاده شود. در اختیار داشتن سیستم دوگانه به این معنی است که می توانید در تمام طول سال حوله های گرم در دسترس داشته باشید - حتی در ماه های تابستان که ممکن است سیستم گرمایش مرکزی اصلی خود را خاموش کرده باشید.

2. مکان نصب حوله خشک کن

در خانه‌ های مدرن و عایق‌ شده، مکان نصب شده اهمیت کمتری دارد، اما در حالت ایده‌آل، حوله خشک کن شما باید روی سردترین دیوار حمام شما قرار گیرد. دیوار بیرونی با پنجره روی آن اغلب بهترین است. اگر این امکان وجود ندارد، سعی کنید آن را روی یکی از دیوارهای خارجی اتاق تعمیر کنید. این باعث می شود که گرما در سراسر اتاق تکرار شود و کارایی آن افزایش یابد. مکان نصب حوله گرم شده جدید به عوامل مختلفی بستگی دارد که در این راهنمای خرید حوله خشک کن به آن اشاره شده است، از جمله:
  • شکل حمام، رخت کن یا حمام شما.
  • ابعاد آن فضا
  • لوله کشی موجود شما
  • درها، لوله ها و اتصالات حمام موجود (حمام، سینک، توالت و غیره).
  • خواه لوله کشی باشد یا برقی یا دوگانه سوز.
  • اندازه دستگاه مورد نیاز شما
برای راحتی، سهولت استفاده و ظاهر آن نسبت به بقیه اتاقتان، باید وقت بگذارید و در نظر بگیرید که دقیقاً کجا رادیاتور حوله ای جدید خود را قرار دهید.

نکته:

اگر از قبل یک رادیاتور یا حوله لوله کشی در حمام خود دارید – و به فکر جابجایی محل آن نیستید – حتماً ابعاد و فاصله صحیح بین ورودی لوله ها را بدست آورید، به این ترتیب می توانید هنگام خرید از همان اندازه گیری ها استفاده کنید. به شرطی که اندازه‌گیری‌ های دقیقی انجام دهید، به شما امکان می‌دهد بدون دردسر زیاد، یک تعویض مستقیم از قدیم به جدید انجام دهید، و این به شما کمک می‌ کند تا مقداری پول نقد نیز صرفه‌ جویی کنید، زیرا لوله‌کش شما احتمالاً مجبور نخواهد بود لوله‌ ها را جابجا کند. حوله خشک کن ممکن است به تغییراتی در لوله‌ کشی موجود نیاز داشته باشد - به خصوص اگر لوله‌ کشی از کف به جای اجرا شدن در امتداد دیوار باشد. و هرگونه تغییر اضافی در لوله کشی کف مستلزم برداشتن کاشی های کف است، بنابراین اگر قبلاً کفپوش جدیدی گذاشته اید، این را در نظر داشته باشید، زیرا ممکن است هزینه ها به زودی افزایش یابد.

روی زمین یا دیوار نصب شده؟

بسته به مقدار فضای موجود، می توانید یک مدل روی زمین یا دیوار را انتخاب کنید. مورد دوم در جایی ایده آل است که فضای کف بالاتر است، به عنوان مثال در حمام های کوچکتر. اگر نرده حوله‌ ای دیواری را انتخاب می‌کنید، مطمئن شوید که یراق‌ هایی که استفاده می‌کنید برای دیوار مناسب هستند و خود دیوار می‌تواند بار را تحمل کند. اگر مطمئن نیستید، توصیه می شود از یک متخصص واجد شرایط استفاده کنید. نرده حوله ای روی زمین فضای بسیار بیشتری برای کار در اختیار شما قرار می دهد و به ویژه در جایی که یک اتصال گرمایش مرکزی موجود در سطح کف قرار دارد بسیار مطلوب است. راهنمای خرید حوله خشک کن

3. اندازه و حرارت خروجی

قبل از تعیین اندازه حوله خشک کن که نیاز دارید، ابتدا نحوه استفاده را در نظر بگیرید. آیا برای حمام خانوادگی خرید می کنید؟ آیا برای اعضای خانواده به حوله های متعدد نیاز دارید؟ یا برای یک حمام کوچک خرید می کنید؟ این ممکن است تفاوت بین خرید یک حوله خشک کن بزرگ یا کوچک باشد. علاوه بر ارتفاع و عرض نرده حوله، باید برجستگی را در نظر بگیرید و مطمئن شوید که مانعی برای هر چیزی که در اتاق وجود دارد، نخواهد بود. به یاد داشته باشید، حوله های روی رادیاتور بسته به ضخامت، 20-40 میلی متر بیشتر به برجستگی اضافه می کنند. نگاهی به گرمای خروجی حوله گرم شده بیندازید که در بخش «ابعاد و مشخصات» در صفحه هر محصول خواهید دید. برای تامین گرمای کافی و با فرض اینکه ریل حوله تنها منبع گرما باشد، توصیه ما 400 BTU در هر متر مربع از زمین برای حمام با یک دیوار بیرونی، یک پنجره کوچک و در خانه ای با عایق کاری خوب است. اگر انتظار دارید که حوله خشک کن خود را با تعداد زیادی حوله پر کنید، این حوله ها گرما را قبل از رسیدن به اتاق شما جذب می کنند. اگر چنین است، به سراغ ریل حوله ای با خروجی حرارت BTU کمی بالاتر بروید.

4. رنگ و سبک حوله خشک کن

می‌توانید از بین رنگ‌ها و پوشش‌های مختلف، از جمله موارد دلخواه قدیمی مانند سفید یا کروم، انتخاب کنید. اگر به دنبال چیز کمی متفاوت هستید، چرا نرده حوله خاکستری آنتراسیت معمولی یا روکش فلزی غیرعادی مانند برنج برس را انتخاب نکنید؟ رادیاتورهای حوله ای رنگ شده اندکی در انتقال گرما نسبت به رادیاتورهای کرومی کارآمدتر هستند زیرا روکش کروم یک عایق عالی است که بالاترین مقاومت را در برابر زنگ زدگی و خوردگی دارند.

سبک های حوله خشک کن

سبک های مختلفی از حوله گرم کن وجود دارد که بسته به سلیقه شخصی خود و اندازه فضایی که در اختیار دارید می توانید از بین آنها انتخاب کنید. برای سوئیت‌ های حمام مدرن، به دنبال طراحی مدرن با روکش کروم یا رنگ سفید باشید. اگر فضا در سطح بالایی قرار دارد، می توانید طراحی دیواری را انتخاب کنید. انتخاب باشماست. در این راهنمای خرید حوله خشک کن انواع حوله گرمکن را لیست کرده ایم. معاصر یا سنتی؟ یک تصور غلط رایج وجود دارد که حوله خشک کن فقط با سوئیت های حمام به سبک مدرن کار می کنند، اما اصلاً اینطور نیست. در اصل جنس، ما طیف وسیعی از مدل‌ها را برای حمام‌ های معاصر یا سنتی عرضه می‌ کنیم. مدرن حوله‌ خشک کن های مدرن و به‌روز، در هر حمام مدرن یا حمام شخصی وجود دارند. بیشتر طرح‌ های مدرن دارای پله‌ های متعددی هستند که حوله ها را روی آن آویزان می‌ کنید و در رنگ‌های مختلف از جمله کروم، مشکی، خاکستری یا سفید ارائه می‌شوند. سنتی اگر یک سوئیت حمام سنتی تری دارید، ممکن است بخواهید یک حوله خشک کن به سبک سنتی را انتخاب کنید. برخی از اینها به گونه ای طراحی شده اند که شبیه رادیاتورهای سبک قدیمی هستند، با ستون های لعابی که مکمل حمام به سبک کلاسیک هستند.

آیا یک حوله خشک کن حمام را گرم می کند؟

اینکه رادیاتور حوله ای می تواند حمام شما را به اندازه ای گرم کند که به منبع گرمای اضافی نیاز نداشته باشد یا خیر، به عوامل مختلفی بستگی دارد. هر حمام متفاوت است و برخلاف سایر اتاق‌ های خانه، برای رسیدن به دمای مطلوب (و حفظ آن‌ها در) شرایط متفاوتی دارند. حمام ها معمولاً گرم و مرطوب هستند، وقتی در آنها هستیم اغلب کاملاً خشن هستیم، معمولاً اولین جایی است که صبح از آن بازدید می کنیم و اغلب آخرین جایی است که در شب می بینیم - بنابراین، همانطور که انتظار دارید، آنها نیازهای گرمایشی بسیار غیر معمول و خاصی دارند. اگرچه در اصل، نرده‌های حوله خشک کن برای گرم و خشک نگه‌ داشتن حوله‌ ها طراحی شده‌ اند، در مورد حمام‌ های کوچک تا متوسط، رخت‌کن یا سرویس‌ های داخلی، کاملاً قابل قبول است که رادیاتور حوله به اندازه کافی قدرتمند باشد تا فضا را گرم کند. راهنمای خرید حوله خشک کن

هزینه نصب ریل حوله گرمکن چقدر خواهد بود؟

هزینه نصب حوله خشک کن به این بستگی دارد که از سیستم گرمایش مرکزی آب گرم معمولی، برق یا شاید هر دو به شکل بخاری حوله ای دوگانه سوز استفاده می کنید. اگر یک رادیاتور حوله‌ ای لوله‌کشی نصب می‌ کنید - که در سیستمی با دیگ‌ ها و سایر رادیاتورها کار می‌ کند - برای انجام کار به یک لوله‌کش ثبت شده با گاز ایمن نیاز دارید. اگر سیستم گرمایش الکتریکی را انتخاب می کنید - جایی که یک دستگاه به منبع اصلی برق متصل می شود - به خدمات یک برقکار ماهر نیاز دارید. و در نهایت، اگر یک دستگاه دوگانه سوز خریداری می کنید، به خدمات یک متخصص نیاز دارید که بتواند به طور قانونی هر دو کار یا یک لوله کش و یک برقکار را انجام دهد تا کار را به درستی انجام دهد. بنابراین، از آنجا که ممکن است چند متغیر متفاوت برای کاری که می‌خواهید انجام دهید و چه کسی ممکن است آن را انجام دهد، وجود داشته باشد، قیمت نهایی یک نصب حرفه‌ ای می‌تواند کمی متفاوت باشد.

خرید حوله خشک کن در اصل جنس

در اصل جنس، ما یکی از گسترده‌ ترین مجموعه‌ های حوله خشک کن را داریم. اگر دقیقاً چیزی را که به دنبالش هستید پیدا نکردید، با ما تماس بگیرید تا به شما کمک کنیم. امیدوارم راهنمای خرید حوله خشک کن برای شما مفید بوده باشد. اگر اینطور نیست، در نظرات زیر به من بگویید که دوست دارید در مورد چه چیزی بیشتر بدانید.