Loading

اطلاعات تماس

نشانی شرکت:
#

شماره پشتیبانی:

شماره پشتیبانی:

ایمیل پشتیبانی:

    سبد خرید شما خالی میباشد

نکات مهم در خرید شیرآلات استاندارد

هنگام انتخاب شیرآلات برای آشپزخانه یا حمام، بهتر است گزینه ها را با دقت در نظر بگیرید و به جای انتخاب شیرآلات ارزان ، بهترین گزینه را انتخاب کنید. با کمی سرمایه گذاری بیشتر، می توانید کارایی و عملکرد مورد نیاز خود را بدون نگرانی زودهنگام در مورد تعمیرات و تعویض ها بدست آورید. این راهنما برای کمک به شما در یافتن محصول مناسب طراحی شده است. ما تمام ویژگی شیرآلات خوب را که باید در نظر بگیرید بررسی می کنیم و نمونه هایی از شیرهای پرفروش را معرفی می کنیم. با انتخاب گسترده ای از اشکال، اندازه ها و سبک های موجود و آشنایی با نکات مهم در خرید شیرآلات استاندارد در می یابید که کدام شیر مناسب شماست. اصل جنس یکی از معتبرترین تأمین کنندگان شیرآلات در کشور است. ما نه تنها برای عموم مردم بلکه سازندگان آشپزخانه/حمام و سازندگان به دنبال بهترین راه حل های موجود هستیم. در این فروشگاه طیف گسترده ای از شیرها را از برخی از مشهورترین تولیدکنندگان از جمله شیرآلات راسان ارائه می دهیم و تعداد زیادی از گزینه ها از نظر سبک و ویژگی ها در دسترس شما هستند. سالانه بیش از 1.5 میلیون نفر از سایت اصل جنس دیدن می کنند و ما دائما در حال توسعه و گسترش دامنه خود هستیم تا در خط مقدم بازار باقی بمانیم. ما همچنین طیف گسترده ای از اقلام مارک دار خود را عرضه می کنیم و به دلیل تنوع محصولات، استانداردهای استثنایی خدمات مشتری و قیمت رقابتی مشهور هستیم.

راهنمای خرید شیرآلات استاندارد

نکات مهم در خرید شیرآلات

شیرآلات آشپزخانه

وقتی به دنبال شیرهای جدید هستید، از نکات مهم در خرید شیرآلات اینست که باید محلول مناسب فشار آب خود را انتخاب کنید. کسانی که دارای سیستم های فشار کم آب هستند باید اطمینان حاصل کنند که شیرهای مخصوص این فشار را خریداری می کنند، در حالی که صاحبان خانه با سیستم فشار آب بالا می توانند از ویژگی های خاصی برخوردار شوند.

1.سبک

انتخاب شما تعیین می کند که آیا سینک تان مناسب است یا یک سینک جدید باید خریداری کنید. از آنجا که اکثریت قریب به اتفاق سینک ها سوراخ های از پیش حفر شده دارند، شیر آب شما باید با تعداد سوراخ ها مطابقت داشته باشد. اگر سینک جدید خریداری می کنید، باید از مطابقت شیرآلات با آن اطمینان حاصل کنید. اگر یک سوراخ دارید، می توانید یک لوله را انتخاب کنید، اما اگر مایل هستید بیش از یک دهانه را انتخاب کنید، به دو سوراخ نیاز خواهید داشت. در اصل جنس، طیف وسیعی از شیرآلات برای آشپزخانه شامل اهرم تک، اهرم دوقلو، استیل ضد زنگ، دیوارکوب، شیرهای وان و ... ارائه می شود. ما محصولات برخی از معتبرترین مارک های صنعت مانند شیرآلات شودر ، شیرآلات کلار، راسان و شیرآلات kwc را عرضه می کنیم.

2. مواد

در مورد مواد، گزینه های زیادی وجود دارد. برنج به دلیل مقاومت در برابر خوردگی در آب مشهور است و برای دمای بالای آب بسیار مناسب است ، به همین دلیل از آن برای دیگهای بخار استفاده می شود. برنج ظاهری سنتی دارد و به نظر نمی رسد هیچ وقت از مد می افتد ، اگرچه ممکن است اگر حمام یا آشپزخانه ای با ظاهر سنتی دارید، از برنج استفاده کنید. مس ظاهری سنتی دارد و به دلیل توانایی های گسترده ضد میکروبی اش مشهور است و باکتری ها در عرض چند ساعت از بین می روند. با این حال، اتصالات مسی می توانند به راحتی لکه دار شوند و به مراقبت زیادی احتیاج دارند. ما قادر به ارائه انواع شیرهای کروم، کروم و سیاه، استیل، طلا، بژ، سیاه، نیکل، کروم و سفید، سفید و برنجی از برندهای معروف از جمله شیرآلات قهرمان هستیم.

3. فشار آب

فشار آب بین خانواده های ایرانی متفاوت است و جریان آب را از شیر تعیین می کند. رایج ترین سیستم های آب با نیروی جاذبه رایج هستند و نمونه ای از سیستم های فشار کم هستند. سیستم های دیگر، که کمتر رایج هستند، شامل دیگهای بخار ترکیبی و سیستم های آب گرم غیرقابل استفاده هستند. با اصل جنس، نیازی به نگرانی در مورد نیاز به انواع مختلف اتصالات ندارید، زیرا همه شیرآلات ما می توانند با هر نوع سیستم آب، از جمله فشار کم (0.5 - 1 بار) استفاده شوند.

4. تکنولوژی دیسک سرامیکی

این فناوری واشر لاستیکی و لوله تغذیه سنتی طرح های شیر معمولی را با 2 دیسک سرامیکی با شکاف مربوطه جایگزین می کند. هنگامی که این شکاف ها با هم تراز شوند، آب فقط از طریق شیر عبور می کند و کنترل بیشتری بر جریان آب به شما می دهد و کارایی آن را بهبود می بخشد. دیسک های سرامیکی علاوه بر مزایای صرفه جویی در مصرف آب، در برابر ساییدگی نیز مقاوم تر هستند و طوری طراحی شده اند که هرگز نیازی به تعویض ندارند.

انواع شیرآلات آشپزخانه

اکثر شیرآلات آشپزخانه مدرن از نوع میکسر هستند که 1 یا 2 دسته دما و جریان را کنترل می کنند و به گونه ای طراحی شده اند که فضای کافی را فراهم می کنند، بنابراین می توانید قابلمه ها و تابه های بزرگ را در سینک آشپزخانه خود بشویید و اغلب با دهانه خمیده ای که می چرخد ​​همراه داشته باشید. شما می توانید بین طرح U شکل یا L شکل را انتخاب کنید، اگرچه طرح های دیگری از جمله سبک های سنتی وجود دارد. اگر مایل هستید دامنه بیشتری داشته باشید، می توانید یک لوله کششی را انتخاب کنید، که به شما گزینه قوی تری برای شستشو برای چربی و لکه های سرسخت می دهد. یا چرا کتری خود را به طور کامل کنار نگذارید و شیر آب جوش را انتخاب نکنید؟ بسیاری از سبک ها و گزینه های رنگی معاصر وجود دارد که می توانید انتخاب کنید، از جمله طیف گسترده ای از روکش های خاص، مانند مس، سیاه، نیکل و طلا. بنابراین، شما واقعاً می توانید طرح رنگ آشپزخانه خود را کامل کنید. در ادامه با انواع شیرآلات آشپزخانه آشنا خواهید شد. نکات مهم در خرید شیرآلات

شیرهای تک اهرمی

شیرهای تک اهرمی دارای یک اهرم هستند که جهت کنترل جریان آب به چپ یا راست بپیچد. آنها برای کسانی که به دنبال راه حل های مدرن هستند بسیار مناسب هستند و برای استفاده در محیط هایی که فضا محدود است ایده آل است. این واقعیت که می توان آنها را با یک دست اداره کرد به این معنی است که آنها برای آشپزخانه های شلوغ بسیار مناسب هستند. دسته ها ممکن است در سمت چپ، وسط یا سمت راست قرار بگیرند. شما قادر نخواهید بود از چند ضربه اهرمی به عنوان دستگاه شناور استفاده کنید. اگر در حال خرید شیرهای تک اهرمی هستید، به یک سوراخ ضربه نیاز خواهید داشت.

شیرهای دوقلو

شیرهای اهرمی دوقلو می توانند به سبک معاصر و سنتی باشند و دارای دو سوپاپ باشند و به شما این امکان را می دهد که جریانهای آب گرم و سرد را مخلوط کنید، که هر دو در داخل شیر جدا از هم باقی می مانند و استانداردهای بهداشتی و ایمنی بالایی را تضمین می کند. ویژگی ها ممکن است شامل دهانه چرخان و جریان تقسیم شده باشد. برای دو ضربه اهرمی به دو سوراخ ضربه نیاز دارید.

شیر انعطاف پذیر

با استفاده از این گزینه، می توانید دهانه شیر آب را بیرون بیاورید تا از سینک آشپزخانه خود به طور کامل استفاده کنید و از انعطاف پذیری بیشتری برخوردار شوید در حالی که قطعات غیرقابل دسترسی را هدف قرار می دهید. بسیاری از شیرهای آبکشی انعطاف پذیر دارای هوادهی برای جریان هستند و برای سینک ظرفشویی های تک و چند نفره مناسب هستند.

شیرهای کویل حرفه ای

شیرهای کویل حرفه ای برای کسانی که به دنبال چیزی ظریف و مدرن هستند ایده آل است. شیر کویل حرفه ای به طور معمول دارای دهانه کویل گردان است که برای سینک ظرفشویی تک و چند کاسه طراحی شده است. بسیاری از شیرآلات دارای دریچه های سرامیکی قابل تعویض هستند تا به شما در غلبه بر نبرد با آب سخت و سنگ آهک کمک کنند.

شیرهای فولاد برس زده

فولاد برس زده برای کسانی که پاکیزگی برایشان در اولویت بوده، ایده آل است، زیرا آثار اثر انگشت به میزان قابل توجهی کاهش می یابد و اطمینان حاصل می شود که همواره ظاهر تازه و تمیزی ارائه می شود. اما باید مراقب باشید که آن را خراش ندهید.

شیرهای استیل ضدزنگ

اگرچه فولاد ضدزنگ یا استیل ضدزنگ برای همه مناسب نیست، اما برخی از مصرف کنندگان آن را سرد و ناخوشایند می دانند. اگر به چیزی نیاز دارید که لکه دار نشده و دوام بالایی را ارائه می دهد، شیرهای استنلس استیل می توانند برای شما ایده آل باشند. استیل ضد زنگ می تواند آشپزخانه شما را بزرگتر نشان دهد و همچنین در برابر حرارت و آب بسیار مقاوم است. علاوه بر این، تمیز کردن فولاد ضد زنگ آسان است و همچنین سبک مدرن و شیک را ارائه می دهد که بسیاری از مردم به دنبال آن هستند.

شیرهای سفید و رنگی

اگر شیرهای استیل ضد زنگ یا برس زده مناسب شما نیستند، شیرهای سفید و رنگی می توانند گرمای مورد نیاز را به شما بدهند. ما طیف گسترده ای از شیرهای سفید و رنگی را متناسب با انواع دکوراسیون، از جمله شیرهای برنز، طلا و سیاه ارائه می دهیم.

شیرهای اسپوت LED

اکثر صاحب خانه ها روی شیرهای خروجی LED سرمایه گذاری می کنند که جلوه ای از روشن شدن آب ایجاد می کند و احساس واقعی سرگرمی و هیجان را به آشپزخانه ها می بخشد. رنگ نور همچنین می تواند شما را ایمن نگه دارد زیرا نشان می دهد که آب خیلی گرم است یا سرد. شیرهای خروجی LED می توانند گران باشند، اما می توانند نقش مهمی در ایجاد یک خانه فوق مدرن برای قرن 21 ایفا کنند.

شیر پایه بلند

شیرهای پایه بلند برای کسانی که در استفاده از شیرآلات با پایه کوتاه مشکل دارند، ایده آل است. در حالی که طراحی شیرهای پایه بلند برای همه جذاب نیست، هنوز اشتیاق قابل توجهی برای ضربه زدن به این سبک وجود دارد. شیرهای شیر برای استفاده در خارج طراحی شده اند و می توانند راه حل مناسبی برای استفاده از لوله های نگهداری باغ یا وسیله نقلیه شما باشند.

شیر یریج

شیرهای بریج مشابه اکثر شیرهای مخلوط کن می باشد، به جز این که دهانه لوله به جای قرار گرفتن روی سطح سینک در بالای آن قرار می گیرد تا جلوه ای پل مانند ایجاد کند. برای افزایش طول عمر شیرهای خود می توانید از شیر دیسک سرامیکی استفاده کنید. برای اینکه شیرهای بریج به طور موثر کار کنند، ممکن است نیاز به رعایت برخی الزامات فشار آب داشته باشید. اگر مشکل فشارآب دارید، پیشنهاد می شود مقاله حل مشکل فشار کم آب را هم مطالعه کنید.

شیرآب دیواری

اگر به چیزی متمایز نیاز دارید که تمیز کردن را آسانتر کند، شیر آب دیواری ممکن است راه حل ایده آل باشد. هنگام استفاده از شیرآلات نصب شده روی دیوار، ممکن است با نبردهای سخت با رسوبات و کلسیم روبرو شوید، این بدان معناست که شیرهای دیواری می توانند در وقت و کار سخت و همچنین ظاهر زیبا صرفه جویی کنند. یکی از معدود مشکلاتی که با شیرهای دیواری نصب می شود این است که نصب آنها تا حدودی دشوار است، بنابراین ممکن است برای راه اندازی شیرآلات خود به دنبال خدمات یک متخصص لوله کشی باشید. نکات مهم در خرید شیرآلات

شیرهای فیلتر شده

اگر نگرانی های زیادی در مورد خلوص آب خود دارید، ممکن است زمان سرمایه گذاری روی شیرهای فیلتر شده فرا رسیده باشد. شیرهای فیلتر برای حذف ناخالصی ها از جمله مس، آلومینیوم و سرب طراحی شده اند در حالی که اطمینان حاصل می کنید که نیازی نیست مواد معدنی مفید را از دست بدهید و می توانید از آب فوق العاده خوش طعم لذت ببرید. روی شیرهای فیلتر شده سرمایه گذاری کنید و نیازی به نگرانی کیفیت آب مورد نیاز خود نخواهید داشت. اگر مایل به خرید شیرهای فیلتر شده هستید، به سیستم فیلتر نیاز خواهید داشت. این شیرآلات می توانند تا حدودی پرهزینه باشند، اما وقتی نیاز به دسترسی مداوم به آب تمیز، خالص و سالم دارید، می توانند بازده سرمایه گذاری قابل توجهی را نشان دهند.

شیر دیجیتالی آب گرم

شیرهای دیجیتالی به عنوان شیرهای آب گرم فوری نیز شناخته می شوند و به این معنی است که دیگر نیازی نیست کتری خود را بجوشانید تا آب شما به دمای مورد نیاز برسد. این شیرها بسیار کارآمدتر و قابل اعتمادتر از گذشته هستند و گزینه های مدرن و شیک زیادی در اختیار شما قرار دارد. شیرهای دیجیتالی در سالهای اخیر رواج فزاینده ای یافته است و آب را می جوشانند و آن را زیر میز کار نگه می دارند تا بتوانید به محض کار با شیر آب به آن دسترسی پیدا کنید. ادعا شده است که گرم کردن آب از این طریق مقرون به صرفه تر و سازگار با محیط زیست است تا از استفاده از کتری به دلیل کاهش ضایعات ناشی از آن. این نوع شیرها می توانند گران باشند، اما اگر مشکل کمبود وجه ندارید، ممکن است نیازهای شما را برآورده کنند. اما مطمئنا قیمت آن در آینده کاهش می یابد.

شیرهای فشار پایین

بیشتر و بیشتر افراد آگاه به محیط زیست روی شیرهای فشار کم سرمایه گذاری می کنند. این شیرها می توانند به شما در کاهش قبض آب و کاهش حجم کار مخزن آب گرم کمک کنند. آنها هوا را با آب مخلوط می کنند تا جلوه ای از جریان بیشتر را ایجاد کنند در حالی که مصرف آب شما را کاهش می دهند.

شیرآلات آشپزخانه با چه پوششی بخریم؟

در انواع مدل های شیرآلات خیلی کوتاه به پوشش نیز اشاره شد. در این قسمت یک جمع بندی کلی در مورد اینکه شیرآلات را با چه پوششی بخریم، شده است.
  • استیل: این نوع پوشش که از متداول ترین مواد شیرآلات است، در آشپزخانه های مدرن و صنعتی مناسب است.
  • کروم: کروم نیز در بین شیرآلات رایج است اما فراموش نکنید که اثرلکه و اثر انگشت بر روی آنها باقی خواهد ماند. برای حل این مشکل می توانید مقاله روش تمیز کردن شیرآلات را مطالعه کنید.
  • طلایی: پوشش طلایی تصویری لاکچری به آشپزخانه می بخشد. مخصوصا اگر آشپزخانه تان به سبک مدرن طراحی شده باشد، با سطوح چوبی نیز سازگار است.
  • سفید: اخیرا رنگ سفید در آشپرخانه های مدرن جایگاه خاصی پیدا کرده است. این نوع شیرآلات در آشپزخانه ای با رنگ سفید و همچنین رنگ های تند جلوه زیبایی پیدا خواهد کرد.
  • نیکل متالیک: نیکل متالیک مناسب کسانی است که ماندگاری و دوام را می خواهند. این مدل همیشه شیک است ولی معمولا جلوه برجسته ای ندارد.

شیرآلات مات یا براق

اینکه شیرآلات براق بخرید یا مات به نوع دکوراسیون و البته سلیقه شخصی و ترجیحات شما بستگی دارد. در ادامه دو پوشش مات و براق را با هم مقایسه کرده ایم.
  • نیکل براق: نیکل براق بادوام بوده و ماندگاری بالایی دارد. این نوع شیرآلات خیلی راحت تمیز می‌شوند و طیف گشترده ای از سبک‌ها را دارد، از سنتی و مدرن گرفته تا تلفیقی.
  • مشکی مات: این نوع شیرآلات به دلیل اینکه نسبتا گران هستند، چندا رایج نیستند. پوشاندن اثر انگشت و لکه‌های آب از مزایای آن است. اما به خاطر داشته باشید که در هر سبکی قابل‌ استفاده نیستند و معمولا مناسب سبک‌های مدرن و صنعتی هستند.

نکات مهم در خرید شیرآلات آشپزخانه

  • رنگ و سبک را با توجه به ظاهر بقیه آشپزخانه انتخاب کنید.
  • مطمئن شوید که شیر آب شما برای استفاده با سینک آشپزخانه انتخابی شما مناسب است (برای کمک ، ما طیف وسیعی از سینک آشپزخانه و ترکیب شیر را برای انتخاب داریم)
  • اگر زیاد ظرف می شویید، یک شیر آب با اسپری کششی در نظر بگیرید.
  • شیر آب چند منظوره دیجتالی به معنای عدم نیاز به کتری جداگانه است و می تواند در طولانی مدت در هزینه شما صرفه جویی کند.
  • اگر آب شیر شما طعم خوبی ندارد، خرید شیر آب فیلتردار را در نظر بگیرید.
  • اگر در منطقه ای با آب سخت زندگی می کنید، نصب یک مهار کننده آهک می تواند به عملکرد شیر آب شما کمک کند.

انواع شیرآلات حمام

هنگام خرید شیر آب حمام، خرید یک مجموعه کامل شیر حمام را در نظر بگیرید، زیرا این کار ظاهر هماهنگ تری را برای شما به ارمغان می آورد.

شیرهای سنتی وان و حمام

ترکیبی از دسته های عرضی با لوله های گرد و خطوط معمولی، شیرهای سنتی وان و حمام در پیکربندی های متعدد موجود است.

شیرآلات وان و حمام مدرن

طیف متنوعی از شیرهای وان و حمام که برای حمام های مدرن طراحی شده اند، طیف گسترده ای از طرح ها از پرکننده های آبشار، تا باز کردن شیرهای خروجی و خطوط مربع را ارائه می دهد. شیرهای آبشار گزینه ای لوکس برای وان ها یا حمام ها ارائه می دهند

شیرهای مستقل

برای وان هایی که سوراخ های شیر ندارند، شیرها و لوله های مستقل برای سبک های سنتی و معاصر وجود دارد. لوله های سنتی می توانند با هر مخلوط کن، پرکننده حمام یا شیرهای حمام استفاده شوند و طیف وسیعی از حمام های کلاسیک را کاملاً تکمیل می کند.

شیرآلات رختکن

برای وان های کوچکتر، مانند آنهایی که در رختکن ها و حمام یافت می شوند، نسخه های کوچکتری از شیرهای مخلوط کن وجود دارد. انواع شیرهای فشرده رختکن، با سبک های معاصر و سنتی. نکات مهم در خرید شیرآلات

نکات مهم در خرید شیرآلات حمام

  • وان های رومیزی بدون سوراخ شیر نیاز به شیر مخلوط کن بلند یا شیر دیواری دارند، ظاهری براق و مینیمالیستی ایجاد می کنند.
  • از بین مدل های سنتی یا معاصر ما انتخاب کنید تا مطمئن شوید شیرهای شما با بقیه مجموعه شما مطابقت دارد.
  • در حالی که خودتان می توانید شیرآلات را نصب کنید، توصیه می کنیم از یک متخصص برای نصب لوله کشی در خانه خود استفاده کنید.
  • در صورت امکان، کارتریج شیر آب خود را به صورت دوره ای تمیز کنید تا عملکرد خوب را حفظ کرده و از مشکلات رایج جلوگیری کنید.

نکات مهم در خرید شیرآلات تجاری

آیا برای استفاده در محیط های تجاری، مانند دفتر، انبار، کافه یا سالن بدنسازی، شیرآلات خریداری می کنید؟ طیف گسترده ای از شیرهای تجاری وجود دارد، از جمله شیرهای غیر ضربه ای که به طور خودکار خاموش می شوند، و همچنین شیرهای مادون قرمز بدون لمس و TMV3 ترموستاتیک که برای استفاده در توالت های قابل دسترسی ایده آل هستند و برای استفاده عمومی تأیید شده و با دوام فوق العاده در نظر گرفته شده است. ایده های تجاری حمام ما را بررسی کنید و برای کسب و کار خود الهام بگیرید.

نکات فنی که باید در هنگام خرید شیرآلات در نظر داشته باشید

قبل از خرید شیرآلات بهتر است نوع ساخت آن را هم چک کنید. این مورد نیز از نکات مهم در خرید شیرآلات به شمار می رود. برای کنترل جریان آب در شیرآلات انواع سازه‌ها استفاده می‌شود،این سازه ها عبارتند از:
  • دریچه کارتریجی: این دریچه ها در شیرآلات تک‌ اهرمی و دو اهرمی کاربرد دارند و از لحاظ دوام و کاربری آسان از نوع فشاری و توپی بهتر عمل می کنند. به علاوه اینکه تعمیر و نگهداری راحت تری دارند.
  • دریچه توپی: دریچه‌های توپی معمولا در شیرآلات تتک اهرمی استفاده می‌شوند.
  • دریچه فشاری: این نوع شیرآلات از بقیه ساده‌ترند. در این مدل ها از واشرهای لاستیکی برای کنترل جریان آب استفاده می‌شود. واشرها به‌مرور فرسوده می شوند و نیاز به تعویض دارند.
  • دیسک سرامیکی: این شیرآلات با صفحات سرامیکی کنترل می‌شوند و از دوام بالایی برخوردارند، اما نسبت به بقیه مدل ها گرانتر هستند.

هنگام نصب شیرآلات، به چه چیزی احتیاج دارید؟

به یاد داشته باشید، اگر شیرهای مخلوط کن را نصب می کنید، فقط به یک سوراخ نیاز دارید. با این حال، در صورت نصب شیرهای آب گرم و سرد جداگانه به دو سوراخ نیاز خواهید داشت. اطمینان حاصل کنید که چگونه می توانید منبع آب گرم و سرد سینک خود را بسته و بعد از اتمام کار دوباره باز کنید. شما همیشه باید دستورالعمل های خاصی را که همراه با شیر آب شما ارائه می شود دنبال کنید. این امر نه تنها به شما کمک می کند تا کار را به درستی انجام دهی، بلکه در صورت بروز مشکلات بعدی نیز به شما کمک می کند. بسیاری از افراد ترجیح می دهند از فردی با تجربه تر استفاده کنند تا برای آنها شیرهایی مانند لوله کش مجرب نصب کند. درک قطعات کوچک دشوار است، و اگر کار بسیار پیچیده به نظر می رسد، بهتر است از افراد متخصص کمک بگیرید. همیشه قبل از اقدام به برداشتن شیر آب تعویض، آب را از منبع ببندید. سپس باید تمام شیرهای سرد و گرم خانه خود را باز کنید تا آب اضافی تخلیه شود. ابزارهای مورد نیاز برای تعویض شیرآلات معمولاً شامل سطل، پیچ گوشتی شکاف دار، انبردست پمپ آب، نیمکت های قابل تنظیم، لوله برش و آچار جعبه می باشد. اگر اعتماد به نفس کافی برای انجام کار خود ندارید، بسیار عاقلانه است که از خدمات یک لوله کش مجرب استفاده کنید تا از ایجاد مشکلات بیشتر جلوگیری کنید.

نکات مهم در خرید شیرآلات

همیشه عاقلانه است که زمان زیادی را در انتخاب شیرهای مناسب برای نیازهای خود صرف نظر کنید، چه برای حمام یا چه برای آشپزخانه، راهنمای نکات مهم در خرید شیرآلات در این زمینه کمک زیادی خواهد بود. هنگام انتخاب شیرآلات، عوامل زیادی را باید در نظر گرفت، از جمله سبک، شکل و همچنین جریان. جریان بسیار مهم است زیرا انواع خاصی از شیرآلات ممکن است به دلیل سطح فشار آب شما برای خانه شما مناسب نباشد. در حالی که بودجه می تواند یک نگرانی بزرگ باشد، اما اگر برای شیرهای جدید خود هزینه بسیار کمی بپردازید، ممکن است از تصمیم خود پشیمان شوید و زودتر از آنچه تصور می کنید با جایگزینی آنها روبرو شوید. شما باید اطمینان حاصل کنید که شیرهای شما دارای ضمانتی هستند که نشان می دهد سازنده به محصول خود ایمان کافی برای پشتیبان گیری دارد. سبک می تواند ملاحظات بسیار مهمی باشد. آنچه در نمایشگاه یا آنلاین عالی به نظر می رسد می تواند برای دکوراسیون موجود شما کاملاً نامناسب باشد. اگر آشپزخانه شما به سبک سنتی است، بهتر است از یک ظاهر کلاسیک استفاده کنید، اگرچه ممکن است در برخی شرایط بتوانید جدید و قدیمی را کاملاً با هم ترکیب کنید. بسیار مهم است که وقت خود را صرف فکر کردن در مورد عملکرد و همچنین سبک و هزینه کنید. بسیاری از آشپزهای مشتاق شیرهای آبکشی را انتخاب می کنند که نه تنها تمیز کردن غذا، بلکه قابلمه ها و ماهی تابه ها را نیز آسان تر می کند، در حالی که برخی از انواع سنتی شیرآلات را انتخاب می کنند که به شیوه ای محافظه کارانه عمل می کنند.

توجه:

در حالی که اهرم هایی با ظاهر مدرن برای برخی مناسب است، برخی افراد دسته را به این گزینه ترجیح می دهند. زمان خود را صرف فکر کردن در مورد نحوه عملکرد شیرهای مختلف کنید تا بتوانید تصمیم بگیرید که کدام نوع عملکرد برای نیازهای شما مناسب است. استفاده از شیرهای آب تا آنجا که ممکن است باید آسان باشد، و هرگز نباید هنگام استفاده از شیر مخلوط کن، دمای مناسب را بدست آورید. همچنین هنگام اتمام کار گزینه های زیادی در اختیار شما قرار می گیرد. کسانی که به دنبال ظاهری سنتی هستند ممکن است دریابند که شیرهای کروم نیازهای آنها را کاملاً برآورده می کند، در حالی که اگر شیر آشپزخانه و سینک های دیگر در آشپزخانه خود دارید، شیر استیل ضد زنگ برای شما مناسب است. اگر نمی خواهید درخشش بیش از حد مدرن به آشپزخانه خود اضافه کنید، ممکن است بخواهید گزینه های دیگر مانند شیرهای سفید یا رنگی را بررسی کنید. بسیاری از مردم شیرهای مخلوط کن را برای استفاده در آشپزخانه و حمام مناسب می دانند، به ویژه هنگامی که در تلاش برای رسیدن به دمای ایده آل برای حمام هستند. برخی از شیرهای مخلوط کن حمام نیز می توانند برای دوش استفاده شوند و به شما این امکان را می دهد که بین دوش و عملکرد حمام تنها با لمس یک دکمه جابجا شوید. شیر مخلوط کن می تواند زمان حمام را نیز ایمن تر کند، زیرا افزودن آب داغ داغ به حمام را بسیار کاهش می دهد و آنها را برای خانواده های دارای فرزند ایده آل می کند. در این مقاله نکات مهم در خرید شیرآلات را به طور کامل ذکر کردیم. این نکات را به خاطر بسپارید تا خریدی عالی و بدون پشیمانی را تجربه کنید.